Dålig på uppdateringar...

Aimée, Bums och jag har varit hos flickornas faster och hennes familj idag. Tfan och min pappa har roat sig med att bila upp källargolvet och svettas floder, och det kände vi andra tre inte för att hålla på med :)

Jag kom på att jag är sjukt dålig på att skriva om Bums framsteg. Så vi kör en snabb genomgång just precis... NU!
Bums är 6 månader gammal om 9 dagar. Förra veckan tittade de två första tänderna fram, i underkäken. I veckan började hon rulla runt, i torsdags som en galning så att hon fastnade under babygymmet :P Vid senaste vägning och mätning var hon 68cm lång och vägde 7300gr. Hon hade då växt en centimeter och gått upp 500gram! Hon har haft infekterade eksem som nu har gett med sig. Vi har börjat med smakportioner som hon kastar i sig. Nu får hon hela portioner gröt. Idag fick hon ett utbrott för att jag hade för lite gröt på skeden :P Hon somnar ofta på egen hand och nu har kräket lugnat ner sig :)

Så!
Nu, choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0