Dåligt med inlägg...

Åh, jag tänker att jag ska blogga... Tyvärr så stannar det där med :P
Vi har varit hos mina föräldrar i veckan. Åkte i tisdags, på onsdagen var vi i Osby. Aimée fick sin premiärtur på tåget och var glad :)
Vi knatade ut till Stjernhem, Tfan hade ju inte sett det och det tyckte jag att han var tvungen till :) Sedan var vi i Briobutiken igen, Aimée fick ett strykbräde av mamma, vi köpte ett set med skallror till Bums och födelsedagspresenter till Aimées tvillingkusiner som snart fyller 2 år.
Vi hittade en trevlig porslin och kökstillbehörsbutik, där Tfan unnade oss en kökshandduk med Pippimotiv på, varsin tekopp med tekanna till, en Mussemugg till Aimée och en ekologisk disktrasa. Vi var på pizzeria med, där Aimée och Tfan smäckte i sig stora delar av en jättelik familjepizza :)


Denna gången var fiket där mamma och Rachel brukade fika, öppet, så vi fikade av ren princip, trots att vi var aspackade/fulla/runda under fötterna/om magarna :)

Det var en fin dag, lugnt och skönt utan stress. Aimée fick ett utbrott inne i porslinsbutikan, när hon inte fick leka med saker vi inte skulle handla. Hon lugnade sig ute hos mormor, efter lite dricka och vila.

Idag har mamma passat tjejorna i Strandbjörksparken, där Aimée lekte rumpan av sig och åt glass. Tfan och jag var på House of Pain och skaffade oss smärta :) Jag gjorde Bums namn på knogarna och Tfan fick sig en svala med banderoll på halsen. Svalan matchar hjärtat med banderoll på andra sidan halsen.



Härligt värre. När min tattis var färdig kommenterade Tfan det med "badassFia" :D Han är allt bra knasig, min man :)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Bokstäverna är skitsnygga!



Jag har ju alltid varit ett fan av snirklig still^^

2009-07-31 @ 00:03:17
URL: http://ampernos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0