Härlig vecka!

Denna veckan har varit super! Vi har promenerat två långa rundor varje dag, jag har skött maten utan att lida :) Och i torsdags kom belöningen! -1.4kg på en vecka! Härligt!!! Nu är jag härligt motiverad för att tappa fler kilon och för att göra det som behövs för att de ska försvinna.
 I torsdags var vi hos svärmor och umgicks hela dagen. Trevligt värre, precis som vanligt.

Jag har fått beställningar! En mamma i byn har beställt tre plagg till sin tremånaders bebis och en annan tjej har frågat om vantar. Trevligt!

Igår var svärmor och hennes Lasse här på en fika och ett loppisbesök. Tfan har roat sig med att måla i sin brors badrum till och från hela veckan. Nu ska det vara färdigt iaf.

Nackdelen med denna veckan är att den var så ofantligt bra, att nästa vecka ligger illa till. Dessutom står mycket på spel nästa vecka. Imorgon börjar jag jobba igen, 16 timmar sedan är jag ledig till helgen vecka 30. På onsdag ska vi på stan hela familjen, sova över hos svärmor, sedan ska Tfan och jag till Göteborg på torsdag, och på lördag kommer antagligen pappa hit för att fortsätta med källargolvet. Dessutom har jag invägningen på fredag, har jag inte gått ner nått då så blir det kinkigt :P

Nu ska jag dricka nått, och hålla Tfan sällskap i köket. Vår treåring tjatar öronen av honom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0