Torsdag.

Det gick bra hos arbetsterapeuten igår. Det var ett "lära-känna-varann"-möte, så det hände inte så mycket. Ska dit den 4 augusti igen.
Tfan och barnen var osså med in till stan. Han gick bort med flickorna till parken medans jag var på psyk. Aimée lekte på lekplatsen och Bums fick mat.
Väl nere på stan igen shoppade jag ifatt min garderob lite. Var bara inne på HM och Gina Tricot, men det får räcka, så här i viktnedgångstider :)  Skönt att få lite nytt i garderoben iaf.

Ställde mig på vågen imorse, och fick se ännu mer nedgång! 0,3kg sedan igår! Nu har jag bara 13,8kg kvar :P Det låter ju mycket, men när det nu väl ha kommit igång, och dessutom går i denna takten, så känns det inte omöjligt längre. Härligt.

Idag kommer pappa och ska fortsätta med det eländiga avloppet. Borde gå en promenad innan dess med, egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0