Jahupp

Jag hade storlagna planer på att sy ihop två nattlinnen idag. Jag klippte ut dem igår, och Aimée behöver dem verkligen, hon sover i t-shirt nu för tiden.. Men, Bums hade helt andra planer. Jag kunde egentligen ana det redan imorse, det första hon gjorde var att kissa på sitt täcke :P Sedan dess har det varit skrik och gråt ifall hon inte ammats eller bajsat. Hon tystnade under tiden jag pratade med mamma, gick med henne i famnen och vaggade runt, runt på nedervåningen. När hon hade somnat till gav jag upp och packade undan sygrejerna igen. Jag hann precis ta fram dem och sätta igång strykjärnet innan hon vaknade i vagnen och var igång.
 Nu vaknade hon igen. I med nappen fort som f*n :P Det funkade inte. Det var en ilsk liten en vi fick denna gången då! Jaja, det gör inget. Jag ska lägga henne i vagnen och gå en runda, då tystnar hon snart..

Men så jävla röksugen jag blir!!!!! *morr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0