Söndag.

Nu har jag kommit igång med motionerandet lite mer. Skönt att röra på sig varje dag.
I fredags var flickorna och jag hos Tfans syster Marie och umgicks hela dagen. Det var väldigt trevligt att komma hemifrån och umgås med någon.

Igår var mamma och pappa Uffe här och lämnade renoveringsgrejor. Vi ska göra om avloppet i källaren i sommar. Så nu när grejorna står här så kan vi börja så fort alla har tid. Vi pratade även om minialtanen jag har funderat lite på.

Idag ska vi på knytkalas hos Marie. Vi har fyra pers att fira, och jag som inte har slagit in presenterna än.
Tfan har sovmorgon ihop med Bums. Jag fick det igår:)

Var på loppisen igår och hittade den perfekta perfekta pysselmöbeln, men den kostar för mkt för min ekonomi. Får se hur det ser ut nästa vecka :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0