Jävla november.

Jag hatar november. Det är rått, blött, regnigt, blåsigt, fattigt och meningslöst helt enkelt. Gårdagen gjorde inte mycket för novembers status i mina ögon.
Denna månaden har jag räkningar för hela min lön, tjoho! Dessutom borde jag börja shoppa julklappar, men har varken peningan eller lust. Aimée är ju helt omöjlig att handla till. Hon önskar sig en barnsäng, just nu sover hon i en gammal utdragssäng, men den är tydligen inte poppis längre :P Jag misstänker dock att hon inte alls uppskattar att få en barnsäng i julklapp, för ska hon få det så blir det enda klappen från oss. Känns inte så kul. Det lutar åt en ny leksaksspis. Hon fick en från Micki, med handfat och så, när hon fyllde två. Men en av hennes kusiner satte sig på dörren till själva vaskskåpet, så att den listen gick sönder. Snark. Så nu leker hon inte med den mer, eftersom den är sönder. Får ta en diskussion med Tfan. Bums är inte heller så lätt. En läragåvagn kanske? Aimée hade en som jag fyndat för 35kr på Tradera, och den är kaputt :) Välsliten dock.

Näe. Nu ska jag gå och dra nått mörkt över huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0