Klippklipp!

Fick sovmorgon till 07 idag, inte för att det kändes så i kroppen, men klockan påstod det iaf :)

Fick iväg Aimée till dagis iaf, och jag fick stanna kvar med Bums en stund, för att ha utvecklingssamtal. Det var bara positiva nyheter. Hon är alltid glad och snäll, leker mycket med de barn som jag misstänkte var bästisarna, är med på alla aktiviteter utan något som helst gnäll. Klär på och av sig själv, har ett gott ordförråd och förstår allt det är meningen att hon ska förstå. Sedan var det den mjölkfria maten, den hade hon inga problem med, där emot ville hon oftast tömma alla skålar, så personalen fick stoppa när de tyckte att hon borde vara mätt :P Matvrak, ingen överraskning där :D
 Vi pratade lite om Bums med, och Aimées kontaktperson höll med om att Bums, med sitt häftiga humör, nog mår bäst av att vara hemma nått år till. Jag ser helst att hon är hemma så länge som möjligt. Kunde hon vara hemma tills hon fyller tre så vore det toppen. Frågan är dock om föräldradagarna går att dra ut på så länge. Även om jag inte går upp i arbetstid, så måste Tfan vara hemma en dag varannan vecka... Vi får se hur det blir.

Passade på att gå förbi frisören med på vägen hem. Skulle kolla om hon hade några tider de närmaste dagarna, och hon hade tid med en gång. Så jag fick mig en frisyr igen, skönt! Hade dock inte plånboken med mig, så jag måste gå förbi och betala på vägen till dagis. Får nog gå och handla med, men det får bli efter dagishämtningen. Bums tröttnade på att se på när jag klippte mig, och ägnade de sista 10 minuterna åt att gallskrika som om någon försökte slita av henne armen, när hon egentligen bara var trött och uttråkad. Jag hoppas verkligen inte att det låg nån nattjobbande stackare och sov någonstanns i huset :P
Hon somnade iaf på vägen hem, och har sovit i sin säng sedan 09:45. Det börjar bli dags att väcka henne. Hon ska äta gröt med innan vi hämtar Aimée om en timme.

Gah! Jag har små sticksiga hårstrån som kliar över halva kroppen! Morr!

Kommentarer
Postat av: Maria

Garanterad lösning på kliet - duscha!



Å, vi hörde nog Bums! Så hon skrek ;-)

2009-11-10 @ 14:58:18
URL: http://mariasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0