Dåliga dagar...

Det känns som att jag har många av dem nu. Fast jag mår liksom ändå bra, på nått vis. Mycket märkliga känslor. Jag är inte olycklig, men jag är rastlös! Ändå orkar jag inte ta mig för något, sömnadsprojekten förbli liggandes som utklippta tygbitar, om de har tur. Andra syprojekt är fortfarande pappersmönster. Stickprojekten ligger halvfärdiga, ska blockas, fodras, avslutas. Andra stickprojekt är knappt påbörjade, mest startade... Vill mycket men orkar ingenting.
Jag antar att det kallas höst. Jag mår alltid dåligt under hösten. Jag är trött på det. Hösten som egentligen är min favoritårstid! Fina färger, man slipper svettas ihjäl, kan ha hur mycket strumpor, mössor och vantar på sig som helst och dricka te i mängder! Fast nu har jag ju slutat med socker i mitt te, så det är ju inte riktigt samma upplevelse längre :P

Bantningen har iaf funkat. Tjuvvägde mig efter två dagar och hade tappat ett kilo, härligt! Nu är det "riktig" vägning imon, får se vad vågen har att säga mig då. Ska iaf ha Fredag iaf imon. Chips och choklad! Jag har skött mig hela veckan, med fredagen som morot :D

Imorse vaknade Bums för dagen redan 05:00. Jag var så trött att jag lipade när Tfan gick till jobbet. Väldigt kul sits att sätta sin man i, precis innan han måste gå. Om hon bara vaknade och kunde leka själv sedan, så att man kunde få vakna till ifred, då hade det varit lugnt. Men nu ska det gnällas som fan i två och en halv timme! Hon somnade i vagnen på vägen hem från dagis, 08:30, och sov till 11:00. Det var precis vad jag behövde. Under tiden hann jag äta, dricka te, prata med mamma och vila. Sedan var jag mig själv igen. Fick på mig kjol med när jag gick ut för att handla :)

Nu kinkar Aimée. Hon ska äta kvällsmat innan det är läggdags. Ge det en kvart så är alla ungar i säng:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0