In pain.

I´m in fakking agony!!!
Fy faaan, va ont jag har i höften!! Jag dör. Bums var grinig som f-n igår, så jag bar nog på henne för mycket. Annars har både Tfan och jag för vana att inte bära på ungarna, eftersom jag har problem med ryggen och Tfan har sina handleder. Men igår var en sån där dag. Satte jag mig ned med ungen i famnen så skrek hon, satte jag ned henne på golvet, så skrek hon. Lyfte upp, skrek, satte ned gick ut ur rummet, skrek. Kom in i rummet igen, skrek. Så jag bar på henne. Snett dessutom.
Det funkade bra tills imorse, efter att jag hade sprungit. Jag springer mycket för min hållnings skull. Jag är en notorisk svankare, inte bra för figuren, dessutom gör det knappast några wonders för min ryggvärk. Så när jag hade sprungit min morgonrunda och kroppen hade rätat ut sig igen, insåg höfterna att de hade varit sneda sedan igår eftermiddag. Så nu har jag ont. Som fan.
 Dessutom blir jag hungrig när jag har ont, det drar så sjukt mycket energi! Haltade till dagis för att lämna Aimée, led som en galning när jag klädde av henne. För att inte tala om hur jag led när jag skulle klä på henne, försök trycka ner en motvillig treåring i ett regnställ utan att ha ont i ryggen...

Väl hemma så vyssade jag Bums. Hon och jag har varit vakna sedan 05:30, så hon blev helt medvetslös av morgonpromenaden :) Nu sitter jag här, käkar hembakad fralla och dricker te. Det blir nog mycket soffa och stickning idag. Det fattas bara choklad, men jag har för ont för att ta mig till ica.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hua :-( Låter inge vidare med höften! Kan tänka mig att det inte precis hjälper med tigerbalsam och massage mot den sortens smärta.. Choklad däremot kan funka som plåster på såren ;-) Hoppas det blir bättre!

2009-10-07 @ 16:50:57
URL: http://sizematters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0