Montag

Jorå.
Idag skulle jag ha varit på utredning, med tester, på VuxenPsyk. Men kvinnan som skulle göra testerna var tydligen sjuk idag :P Skönt att de hörde av sig innan jag hann åka hemifrån iaf :D
 Istället blev det heldag med ungarna, som måndagar brukar bli :) Annars skulle ju Tfan kommit hem runt elva, nu fick han jobba hela dagen istället :P
Jag ringde till vårdcentralen och fick prata med vår bvcsköterska. Hon skulle ha föräldragrupp idag och jag behövde skjuts dit :) Lyckades synka sov,mat- och toaklockan på båda tjejerna, så vi var t.o.m påklädda när Marie kom och hämtade oss.
Föräldragruppen var trevlig. Kände mig lite mer hemma denna gången :) Förra gången kände jag mig som en statist i någon annans film, helt felplacerad.
 Bums var på askalashumör, tjoade, krälade runt, stal Almas napp *fyyy på sig*, försökte klösa Alma i fejjan. Det är inte lätt att hamna inom Bums räckvidd, men jag misstänker att hon kommer att få igen, förr eller senare. De ska ju gå på dagis :) Aimée var osså duktig, något högljudd men det var väl knappast någon överraskning :P

I helgen har vi varit nyttiga :) I lördags städade jag köket skinande rent, Tfan dammade och dammsugade hela nedervåningen och jag moppade. Söndagen gjorde vi noll :) Som för att kompensera :D

Kom äntligen ut på löprunda imorse, och som grädde på moset så bekämpade jag kvällens godissug med ännu en löprunda. Fia dutti.

Imon, dagisdag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Å Alma hon är ju så härdad så oftast säger hon inget heller, men det är ju som du säger att de lär ju stöta på varandra många ggr till. Med både lek & bus. En stulen napp gör ju inget. :-)

2009-10-06 @ 14:46:07
URL: http://mariasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0