Sooooov!

Klockan 05 imorse vaknade Bums och ville äta. Somnade inte om, jag gav upp vid halv sex, och la henne i spjälisen, drog täcket över huvudet. Tfan väckte mig vid 06, men jag tackade faktiskt nej till joggingrunda. Jävla skit. Fick ändå bara sova till 07:00, så nu är jag ett vandrande monster. Skönt att det är dagis idag iaf.
 Tänkte att Bums skulle somna efter en dos välling efter dagislämningen, men det verkar inte troligt. Just nu ålar hon runt i hallen. Var kommer all energi ifrån?? Jag är helt död. Känner bara för att sova. Och äta. Allra helst så onyttigt som möjligt, mest för att poängtera hur synd det är om mig :P

Igår var dagis stängt, och jag "bjöd" (snarare beodrade) hit mamma för att få dagen att gå. Vi kom fram till att det var sex veckor sedan hon träffade skruttarna.
Vi promenerade till ica, lekte i Bäckparken och fikade på Mikas. Åt en sjukt god Toffeepaj. Som Tfans kolapaj, fast med krossade Digestive i botten och ett lager mjölkchoklad ovanpå. Mumma.

Jag är arg idag igen. Försökte förklara känslan för Tfan igår :P Jag vaknar på skitdåligt humör, verkligen så arg att det kommer ivägen så fort jag försöker tänka på nått annat. Det värsta är att jag inte är arg på någon eller något, så jag har inte ens nått att älta, vilket är min vanliga försvarsmekanism. Älta, så försvinner det, typ.
 Fast idag är jag lite extra arg, för att varken vagnen eller mina tyger har kommit. Fakturan på vagnen har dock dykt upp. Så vagnen kommer väl. Får nog en avi antingen på mejlen idag, eller i posten imon, det är lite olika.

Nu har Bums bajsat, igen. Fla,flaa...

Kommentarer
Postat av: Maria

Du, den där toffeepajen är som du säger grymt gooood!

2009-10-01 @ 11:37:39
URL: http://mariasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0