Vaken.

Fick sovmorgon idag, till 06:20. Värsta lyxen. Å andra sidan vaknade hon och fick välling vid 22:30, för att baka bajsblöja efteråt, inte vilja somna och ha mig sittandes uppe till 23:45. Vad jag är glad över att ha barn vid sådana tillfällen! Snark!
 Fick iaf sova fram tills nästa välling imorse, vilket gör det hela lättare. Fy fan vilken gnällröv jag är! Usch! Klart man inte får sova när man har småbarn! Det är bara det att vi har fått sova, trots att vi har småbarn, därför blir det jobbigt som fan. När Bums ammade hann hon ju knappt vakna innan min kropp vaknade till av sig själv, jag visste att jag skulle vakna och amma, och jag visste ungefär när på natten det skulle inträffa med. Men när det går från Lugna Gatan till ett Stigauppfemgångeritimmenhelanatten-maraton, då har det en tendens till att bli jobbigt. Det jobbigaste är just att jag inte är van. Jag vaknar inte av mig själv, utan är mitt uppe i den djupaste sömnanen och det tar minst tio minuter innan jag är mig själv och nått så när vid medvetande...

Well, well!  Nu är det morgon! Bums passade på att leka så hon föll baklänges och bankade huvudet i golvet. Aimée är på väg ner för trappan Vägde mig imorse med, 0.3kg ner sedan i onsdag! Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0