Carmen Electra

Hon har invaderat mitt vardagsrum. Hann med uppvärmingen innan jag fick pausa för att vyssa och lägga Bums för tupplur :P Jag undrar hur många tjejer som gör det? Dessutom fick jag göra det mesta av uppvärmningen stillastående eftersom Bums tuggade på mitt ena skosnöre :P

Tränat blev det iaf, svettigt :) Det känns om en bra comeback efter den jävligaste förkylningen på länge. Det vore väl självaste fan, rent ut sagt, om denna förkylningen ska förstöra allt jag har fått till de senaste veckorna! Jag ska ut och promenera osså innan Aimée kommer hem från dagis. Och minns jag inte fel så har jag en träff med min bloggdesigner i eftermiddag med :)

En liten undran bara, varfööör finns det sällan grova frallor på ica?! Grovt bröd är för syrligt, ljusa frallor för ljust :P Blah!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har också en träningsvideo med henne.. Tyvärr går det förbi så många nyfikna människor utanför vårt vardagsrum så jag kommer mig aldrig för att träna till den :P



Kikar förbi en sväng i eftermiddag då :-)

2009-09-01 @ 12:36:58
URL: http://sizematters.blogg.se/
Postat av: Sofi

Spännande med ny bloggdesign;)

Vårt ica har grova frallor.. Malte och Roger heter dom^^

Malte är riktig goda. Mörk, mjukt och med solrosfrön.

Klaga hos dem och be dem ta in det.

Det gjorde jag här i perstorp. Jag frågade varför de inte hade skånemejeris ekologiska naturella yoghurt, utan bara den vanliga, som inte alls är lika god.

Nån vecka senare stod den så prydligt i hyllan;)

2009-09-01 @ 12:45:33
URL: http://ampernos.blogg.se/
Postat av: Sofi

Och tack för styrkekramen! <3

2009-09-01 @ 12:46:28
URL: http://ampernos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0