Dåligthumörs onsdag.

Fan. Det är andra dagen i rad jag ber Tfan väcka mig så attjag kan springa på morgonen, och han glömde det idag igen! Jag blir desperat om jag inte får springa. Imon ska jag fan ställa min klocka själv.
Anledningen till att jag inte ställer min klocka från början är att Tfan störs av den, när den ringer tio minuter innan han ska stiga upp. Nu får han tyvärr leva med det :)
 Synd bara att jag bara kan springa imon, för på fredag ska jag jobba. Åker hemifrån 06:20 då, så jag har ingen lust att springa innan dess.

Funderar fortfarande på vagnen. Misstänker att jag inte har hur lång tid som helst på mig att fundera på den heller. Den ska släppas 29/9, så vill man ha en av de 15 som företaget tar in så gäller det att boka. Andra problemet är att man inte kan handla för hela beloppet på avbetalning, utan det fattas typ 3000kr. Segt.

Bums vaknade vid 05 och ville ha välling. Sedan passade hon på att skita ner sig (igen!) och sedan ta en halvtimme på sig att somna. Hade jag låtit bli att lägga mig igen efter att jag äntligen fått henne att sova, så hade jag fått springa min runda... (morr!)

Gah!!! Dåligt humör!!! Jävla skitdag.

Roa mig, tack.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Inte kul med dåligt humör :-( Hoppas det ordnar sig med vagnen så du får nåt skoj o tänka på o se fram emot :-) Konstigt förresten att man inte kan delbetala hela summan?!



Själv ska jag ta bussen in till stan o gå till lasarettet, hade helst sluppit det om jag ska vara ärlig! Men det kan nog vara nyttigt för mig att komma ut o se lite folk haha :-)

2009-09-23 @ 08:19:58
URL: http://sizematters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0