Dumma blogg!

Jag kan fortfarande inte se mina gamla inlägg i statistiken!! Morr! Jag blir galen, jävla skit.

Lite dålig dag idag kanske. Gårdagen gick fint. Tfan kom hem och var hemma med Bums medans jag åkte in till Växjö för att gå på arbetsterapi. Träffade Mikaela *bloggdesigner* på bussen och fick härligt sällskap hela vägen in till stan. När jag var på väg till busshållplatsen började det regna, och det höll i sig i stort sett hela dagen. När vi väl kom in till stan tog jag dessutom det utomordentligt dåliga beslutet att promenera upp till V.Psyk. 15 minuter i snedblås och ösregn utmed växjösjön. "Man åker inte buss om man kan gå" Bra tänkt Fia. Mina shorts var dyngsura och jag höll på att frysa ihjäl.
På terapin visade det sig att det var vårt sista möte, trevligt att jag osså blir informerad om planerna :P Vi gick igenom allt som sagts, och senare ska arbetsterapeuten skriva ut det och skicka det hem till mig, så att jag kan använda det när jag går på möte med F-kassan.

Träffade Mikaela en stund till nere på stan. Var runt på apoteket och teboden innan jag åkte hem. Både Tfan och jag har skitdåligt med pengar denna månaden, så det blev verkligen ingen nöjesshopping :P

Idag vaknade Bums 03:38 och ville ha välling. Inga problem, tänkte jag. Men det tänkte Bums, för hon somnade nämligen aldrig om igen! 04:40 gav jag upp och släpade ner mig själv och ungen till tvsoffan, där behagade hon somna, är det inte märkligt? Jag somnade sittandes, vaknade till när Tfan gick upp, sket i att springa, Bums vaknade vid 07, åt 07:30, Aimée vaknade 08:00. Ringde vårdcentralen och fick en tid 09:20 för att kolla Bums förkylning, men det var bara en helt vanlig, dock långdragen förkylning enligt nya läkaren. Hon verkade bra, till skillnad från den gamla läkaren. Han kan inte ha tagit många beslut själv den muppen :P

Vi var på ica och köpte fredagsgodis till Aimée, och en vända på loppisen. Jag har fortfarande inga pengar så vi handlade inget, men Aimée fick fyra böcker utan att betala. Det är märkligt, hur vi alltid får med oss något hem därifrån :P

Hoppas jag får springa lite ikväll...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad skönt att den nya läkaren verkar bra! Jag hade inget större förtroende för den andra muppen.. :P



Haha, jadu den där loppisen är förrädisk.. Funderar på om jag kan titta bort en sväng imorgon utan att handla nåt, tveksamt..

2009-09-04 @ 15:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0