Höstdepp.

Jahupp. Igår tog jag mig kragen och bestämde mig :) Det blev en Bugaboo RED, och förhoppningsvis anländer den i mitten av nästa vecka. De ska släppas på tisdag, frågan är om datumet kommer att stå kvar eller flyttas.
 Gah, jag är höstdeppig. Jag blir alltid deppig på hösten, jag har papper på det :P (Slagorden i familjen :)) Deppighet går att bota, om än tillfälligt, med shopping :) Lite opraktiskt när man inte har mastodont med peningan, men vem har det?
 Iaf så har den nya vagnen väckt ett nytt begär. En skötväska. Och ingen vanlig skötväska. Jag vill ha en lyxig, mönstrad väska, som skriker på folk när de ser den :) Jag är fixerad.
Hade jag varit i flabbfri form så hade jag antagligen hetsshoppat åt mig själv. Nu är jag inte det, så det blir barnen istället :)

Idag vaknade Bums vid 05 och ville äta. Det gjorde inte mig så mycket, eftersom hon har sovit hela natten, så jag har fått vara ifred fram tills dess:) Sen ville hon dock inte somna om, så jag fick klä på mig och stiga upp. Efter 15 minuter i knät framför tv:n, sov hon igen. Så jag la henne igen, bytte om och gav mig ut på min löprunda! Skööönt att komma ut igen! Jag är så utled på små knasinfektioner som satt käppar i hjulen, i kombination med barn som inte velat sova. Nu vill jag komma igång ordentligt igen.

Det är höst ute. Nyss regnade det, men det verkar ha gått över. Bums har tydligen tagit ordentlig lur, har sovit sedan 09:15. Då kanske hon klarar sig tills ikväll? Jag behöver gå till ica och ta ut pengar. Jobbet väntar imon, och jag måste ha busspengar. Tfan ska vara hemma imon, det tror jag han kan behöva. Inte ledig, bara hemma. Jobbledig på barnjour, som vi kom fram till att det hette :) Dessutom var han krasslig idag, så han ser nog fram emot att slippa släpa sig iväg till jobbet.

Är nääästan färdig med vantarna! :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ser fram emot att få se det nya vrålåket sen ;-) Kul att du slog till ändå!



Och OM det är höst ute.. Fy fan vilket jävelväder rent ut sagt! Regnat och blåst om vartannat. Hua!



Dina bloggdesigner ligger lite still just nu eftersom mitt Photoshop har kompabilitetsproblem (?!), men en snäll vän har lovat att jag ska få låna hans PS i helgen, så då går det nog undan tror jag :-)

2009-09-24 @ 15:26:23
URL: http://sizematters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0