Hurtigt värre på morgonen!

Jajemän! Tfan väckte mig 06:10 för att jag skulle hinna springa innan han gick till jobbet. Jösses, va segt det var idag :P Kom iaf både iväg och hem igen. Satt och slöade lite, och kom fram till att om jag ville motionera mer idag, så gäller det att hinna med det innan ungarna vaknar. Så jag började förbereda Carmendvd:n, hann precis sätta igång den när jag hörde att Bums var på g i sitt sovrum. Så jag smög upp, bytte blöja och gav välling. Hon var på gott humör, så hon gick med på att sitta på sin filt lite vid sidan av, så länge jag såg till att byta leksak mellan övningarna :)

Hann halvvägs in i sista passet, när Aimée kom ner. Nyvaken, med sovtröja, sovblöja och håret på ända, gav hon sig in i stripteasen med, på en treårings vis. Hon kastade mycket med håret :) Tränat blev det iaf, Bums somnade igen. Förkylningen har gett med sig, men nu har hon blivit välsignad med en förkylning istället :P Aimée och jag har fått i oss frukost, och nu har hon börjat tjata om kex. Redan! Klockan blev precis 09! Suck...

Pratade med mamsen efter mycket om och men igår, och fick veta att de har fått ett bra bud på huset! Wiie!! De har visning idag med, men ifall de inte lägger något bud så säljer de till gårdagens köpare. Härligt! Så himla kul.

Nu ska jag väl förse min treåring med kex då :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ååh, jag hade behövt lite av din hurtighet känner jag :P

2009-09-08 @ 08:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0