I just löööve my kids! But...

Denna tiden på dygnet är härlig! Bums sover som en klubbad säl i sin säng, dutti sejj! Aimée duschar sedan tio minuter, vilket bara kan betyda... Läggdags!

Jag älskar mina ungar, jag har längtat efter dem sedan jag blev tonåring, vi höll på att bli galna när det visade sig att det inte bara var att "bli med barn" för vår del... Men, det är sååå skönt när de sover :P

Jag tror att man, eller iaf jag, behöver egentid i stort sett varje dag, och andrum, för att kunna komma så nära den förälder jag vill vara för mina barn. Tack gode vaddunuärsombestämmer för just våra ungar, för de somnar i sina egna sängar och sover nästan alltid hela nätterna igenom utan jox. Det gör allt enklare.

Kommentarer
Postat av: Josse

Skönt med barn som sover hela nätterna, går det att beställa den egenskapen när man skaffar barn? För sådana vill jag med ha =) Inte som min systeryster fick...kolikbarn =)



Kul att jag har hittat din blogg! Det var länge sedan! Hur är det med dig nu för tiden?

2009-09-14 @ 11:19:33
URL: http://ekmannens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0