Kväller.

Måndagen har lunkat på. Vaknade utan mitt hiskeliga hösthumör, hann både springa en kort runda och äta frukost innan ungarna vaknade.
Det har inte hänt så mycket. Det regnade i stort sett hela dagen, om än sånt där smått. Var på ica och Bäckparken med flickorna. Aimée hittade en djup vattenpöl under promenaden hem. Utan regnbyxor hoppade hon som en galning, och blev plaskvåt. När vi fortsatte hemåt upptäckte hon att det lät ur stövlarna...
-"Det låter nått i den... Mamma, jag tvättar fötterna!"
Stövlarna var nämligen fulla av vatten :P Men men, det hör ju till det med :)

Inga tyger och ingen vagn idag. Attans. Vagnen ska dock inte släppas förrän tidigast imon, men man kan ju alltid hoppas :) Femåringen inombords gör det iaf :D

Jag blev medbjuden på ett träningspass ikväll, men jag visste inte hur dags det började så jag kom inte iväg. Kom senare på att jag kunde ju kollat Alstermo IF´s hemsidan, bara för att upptäcka att passet börjat en kvart innan jag fick min snilleblixt :P Ah ja, jag är ändå inte medlem i idrottsföreningen och det ska man ju vara om man vill svettas i deras lokaler.  Jag får väl gå med då... Vet inte om man måste anmäla sig i förväg heller... Hmmm..

Nu ska jag natta Bums. Hon gallskriker en smula.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ledsen att jag inte sa till när det började. Visste inte om du var intresserad. Men, du kan hänga med nästa måndag. :-)

2009-09-28 @ 22:10:54
URL: http://mariasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0