Tillbaka!

Näe, jag har inte slutat blogga, jag har bara glömt bort min blogg ;)

Nej, men alla dessa sjukdomar vi har tampats med de senaste veckorna har verkligen tagit musten ur mig. Men nu är vi på väg tillbaka.

Anledningen till att jag sitter här vid halv sex, är att jag ska jobba idag. Kortpass, så det är "bara" 11 timmar det handlar om :P

Igår var jag på ännu ett möte med tester och utfrågning på V.Psyk. Igår fick jag äntligen lite respons angående diagnos, men jag återkommer om det senare när jag verkligen vet något.

Vi var på banken och skrev de sista lånepapprena med igår, och firade med pizzeriamat efteråt :) Härligt!

Elektrikern har varit på Postgatan i tre dagar nu, och är nästan färdig. Han trodde dessutom att det hela skulle kosta mindre än han skrivit på offerten, eftersom ingenting har strulat. Sedan att han är vvskunnig är en stor bonus! Han skulle fixa med de hemska rören i skafferiet, som förstör för vår stora plan :P Det har varit kök på övervåningen, så i skafferiet går det gamla vatten-och avloppsrör, helt i onödan:P

Skriver mer senare, min buss går om 30 minuter! Ha en bra fredag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0