Höst?

Det börjar nog bli höst. Jag var ute med Becca och Dita på promenad igårkväll, och det var bara 10grader ute. Helt plötsligt känns det väldigt kallt. Fast att jag faktiskt tycker bäst om just hösten, känner jag mig en smula motsträvig i år. Jag som borde kasta mig över hela garderoben med lagerpålagerplagg, sitter istället framför datorn i joggingbrallor och pjamastopp :P Usch. Jag är seg idag. Det hör väl ihop med att det är måndag. Tfan jobbar och båda skruttarna är hemma. Helgen är slut och hela vardagsveckan ligger framför en, och känns som om den aldrig ska ta slut...

Näe, om man skulle ta och klä på sig?

Kommentarer
Postat av: Sofi

Vad du är duktig! Själv har jag tryckt i mig kakor ikväll och har enorm ångest. Är mätt, men känner ett behov att neutralisera det hela med en frukt. Kvällsmaten hoppade jag över pga besök. :P



Good job, va?

2010-08-30 @ 22:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0