Mina Ewa i Walla-byxor.

Mina byxor köpte jag på I Robe You i Växjö i mitten av semestern. Det var rea i favvobutiken, och jag skulle baaraaa "kika lite. Ja, gomorron ja. Hade med mig två toppar av samma märke in i provrummet, men ingen av dem var riktigt bra. När jag kom ner i butiken igen, för att hänga upp topparna igen, ser jag att expediten klär av en manekängdocka... Mina byxor...

Jag bör tillägga att jag hade med mig Aimée med, som for som en vilde in och ut ur butiken medans jag provade. Pju! Man ska inte ha barn med sig när man shoppar...

25% rea var det på Ewa I Walla när jag blev med dessa fantastiska brallor :) De är ännu fräsigare utan skärp, men jag är så kort att jag skulle trampa sönder dem med en gång. Dessutom är de så länga i hängslena att jag riskerar att tappa ut rumpan om jag böjer mig ned för att hjälpa något av mina barn :P



Även skärpet är från I Robe You. Linne från Gina T.





Så svala och sköna byxor! Dessutom tycker ju jag att de är så knasiga att de blir coola, men det kanske bara är jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0