Sökkelsökkel!

Igår var Aimée på sin första simlektion i Älghult. Eftersom det går fruktansvärt dåligt med bussar dit på en söndag, och ännu sämre hem, så tog vi cykeln. En mils cykeltur, titta på simlektion, en mils cykeltur hem igen :)
 Det gjorde gott, trevligt var det med. Aimée tyckte att det var roligt, och jag tackar för motionen. Idag ska vi dit igen, och håller det sig bara regnfritt nu så tar vi cykeln idag med. Annars ska hennes kusin osså dit, så vi skulle nog kunna åka med dem egentligen. Men va fan, lite motion har väl ingen dött av?! :D

Började dagen med att vakna av mitt larm. Hade planerat promenad med Becca och hennes Dita, men hon kom hem från Stockholm i natt, så jag fick ringa och väcka henne, en kvart innan avtalad tid :) Vi kom ut iaf, i ösregnet. Dita kommer aldrig att förlåta mig för detta :D

Nu ska jag nog äta nått. Det börjar kurra i magen, och jag har ingen lust att bli vrålhungrig medans vi är ute på cyekl-sim-utflykten... Får se om ungarna slipper getinginvasionen som de drabbades av igår. Tror att fyra barn blev stuckna under samligen igår. Trist! Verkligen inte den start man önskar dem på simskolan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0