Umgåsdagar..

Igår tog flickorna och jag bussen till Åseda för att hälsa på Tfans systersons sambo. Killen själv var på jobbet, men vi umgicks och kikade på deras nya hus. Sambon ska ha barn om tre veckor så vi pratade en del om sådant. Bums pillade på allt hon såg och slog pannan i en fönsterbräda. Härligt :P Aimée var på gott humör hela dagen, och var väldigt lätt att ha med. När vi skulle hem så missade vi den bussen vi hade tänkt ta med nån minut bara, så vi fick vänta 40 minuter och sedan åka omväg med bussbyte och 30 minuters extra väntan i Eke :P Jaja, det gick att ta sig hem iaf.

Idag har Bums och jag varit hemma hos Maria och Alma och umgåts lite. Aimée behövde påfyllning i sin byrå, så jag tog en rejd i Marias reahörna. Hon säljer Me&i kläder, och har alltid en del plagg från gamla kollektioner liggandes till nedsatt pris. Så idag blev det fyra par byxor, fyra tröjor, en tunika och två par strumpor för 1100kr. Lagom tycker jag. Aimée kommer att bli så glad när hon kommer hem och upptäcker högen med nya kläder :)

På tal om henne så ska jag gå och hämta henne nu. Bums sover middag och Tfan är hemma från jobbet med migrän och sover han med... Gå alldeles ensam, hur ska det gå? Jag kommer knappt ihåg hur man gör :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0