Vanlig vardag.

Idag började Aimée på dagis igen. Hon ska gå en vecka innan förskolan börjar. Det kan kanske låta onödigt, men jag har betalat för henne och själv blev hon alldeles studsig i hela kroppen när hon igår fick veta att hon skulle få gå idag :) Det har väl inte varit det allra roligaste sommarlovet för henne i år, med all flytt och renovering, så hon längtade efter att få träffa kompisar och komma hemifrån.

Tfan började jobba igår. Han tyckte inte att det var jättekul :P Han fick pannkakor till middag, som plåster på såren. Hade han kommit hem fem minuter senare så hade de varit slut. Ungarna skyfflade i sig pannkakorna :P
 Under dagen fick jag besök av Becca, hon fick gå på husesyn och jag fick prata med någon över fem år ;) Sent på eftermiddagen tog jag en timmes barnledigt och följde med Becca och Dita på promenad. Skönt att komma ut ur huset en stund och bara vara mig själv.

Nu ska Bums och jag njuta av en ledig förmiddag :) Har vi tur så kommer Becca och Filippa på besök under dagen, det skulle vara kul. Sedan ska jag måla färdigt min hylla, som jag designade i lördagskväll och snickrade ihop i söndags. Den är ännu ett fall av "vill jag så kan jag" :P Jag inbillar mig att jag kan helt enkelt :) Förhoppningsvis ska jag hinna klippa ut lite tygbitar till ett babypaket jag håller på med. Vi har ju familjemedlemmar som väntar bebis när som helst nu, så det är verkligen dags att börja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0