Vilken helg..

Var bjuden på förfest i lördags. Jag var faktiskt där, efter att ha spenderat nästan hela dagen i byns Bäckpark, på diverse familjeaktiviteter med ungarna.
Efter festen kom vi faktiskt hela vägen upp till vår "folkets park", kallad Hasselbacken. Tfan var med mellan 20:30-00:00, sedan gick han hem till barnen och Svärmor. Jag hade så kul! Det var länge sedan jag skrattade så mycket! Underbara vänner!

Denna veckan har Aimée börjat på Draken, byns förskolegrupp. Stort steg. Det har gått jättebra. Igår var vi inne i Växjö, och skämde bort Aimée med en regnbågsmönstrad Moloregnjacka :) Inte för att hon ser skillnaden, men alla andra butiker hade hunnit stänga :P

Nu ska jag lämna på dagis, eller jag menar Draken! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0