Huvva...

Dassiga familjen. Igår var Tfan hemma med ont i huvudet och illamående, jag mådde "bara" illa. Blä. Stannade hemma från spinningen, då är det illa. Idag är det Aimée som är sjuk, med feber, rosiga kinder och snuva. Bums har inte vaknat än, så henne vet jag ingenting om :P
 Jag hoppas kunna gå på träningen ikväll. Ett pass Core och ett pass Zumba. Det är ju så himla kul! Men, mår man inte bra ska man ju inte träna. Får se hur det känns i eftermiddag. Kommer jag bara iväg på Zumban så tänker jag vara lycklig.

Åh, jag är så himla trött! Nu önskar jag bara att jag hade stigit upp, gått in till Aimée och känt henne på pannan och sedan gått och lagt mig igen. Det är lätt att vara efterklok ju... Man kanske kan snika åt sig en sovpaus iaf. Tror att jag är trött bara för att jag vet att jag ska jobba långpass i helgen, och då blir det ingen sovmorgon då heller. Jag är osunt fixerad vid mina sovmornar :P

Nu ska jag dricka upp mitt te, sedan kanske jag bäddar ner mig i soffan med Aimée.

Kommentarer
Postat av: Anonym

VARFÖR STÅR BLOGGEN STILL?! :(

2010-12-04 @ 21:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0