Julsjuka..

Jupp. Jag skulle ha jobbat idag, men jag har åkt på nått förkylningsliknande elände, så jag fick stanna hemma.
Dagen kommer väl att rulla på ändå, misstänker jag. Vi ska handla, Bums ska bada, funderar på att baka lussekatter, så här en vecka försent :P Det kommer nog att lösa sig. Middag ska vi ju ha med..

I onsdags var jag inne i växjö på en blixtvisit. Handlade julklappar till familjen, så att jag slipper ha det hängande över mig nästa vecka. Måste storhandla med bara... Ska försöka få till det. Det löser sig...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Huua! Hoppas du slipper denna evinnerliga feber- och hostpest som går.. Har kollat lite hur jag jobbar nästa vecka, och fikamöjligheterna är tydligen inte så stora om det ska bli av innan jul :-( Hur har du det onsdag eftermiddag/kväll? KRAM!

2010-12-17 @ 17:09:26
URL: http://mikaelapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0