Luciastress...

Det blev ingen Core och ingen Zumba heller för min del igår. Aimée ska lussa med dagis på måndag och hade inga kläder, så jag höll på att bli ihjälstressad av det :P Visste att Becca skulle till Kalmar igår efter jobbet, så jag snyltade lite skjuts med henne.
Innan det var dags att åka hann jag med att skotta runt halva huset för sotaren som ska komma idag. Skönt att ha det avklarat!

Becca plockade upp mig strax innan 17, sedan skulle hon hämta ut arbetskläder på ica med innan vi begav oss mot staden. Efter att ha väntat på Becca på Dermaschool, åkte vi vidare till gallerian där vi hittade det vi skulle. Nästa gång ska jag inte gå in på BRLeksaker först. Där kostade lusselinnet 200kr istället för 129kr på HM. Och jag tror knappast att det är någon revolutionerande skillnad i kvalitén :P Men men, Aimée fick linne och luciakrona, för hon har bestämt att hon ska vara lucia, precis som alla andra flickor :P Sedan hittade jag en pepparkaksklänning och vita strumpbyxor till Bums på Lindex. Becca hade lämnat sin plånbok i bilen, och det var nog lika bra det, för hon visade tydliga tecken på hyperventilation och abstinens när vi gick förbi Gina Tricot :P Knäppis ;)

Vi susade vidare mot Nybro, trodde vi. Fast att vi följde GPS:en, så hamnade vi mitt ute i bonnaland, där GPS:en var fullt övertygad om att vi skulle svänga igenom mitträcket, och genom räcket på andra sidag vägen och ut på en åker. Bra jobbat. Vi vände och ställde in GPS:en på Nybro istället för Alstermo :P
I Nybro unnade vi oss McDonalds, med tillhörande Flurry, fast jag orkade inte äta hela min :P Jättesött! Vilken tant jag har blivit :P

Tanka hann vi med osså, sedan åkte vi hem!
Jag kom hem till en irriterad Tfan. Vår digitala tvbox hade havererat, ihop med alla andra av Telias boxar, så han missade i stort sett allt han ville se på tv :P Jag passade på att klippa ut och börja sy på en pjamas som Bums ska få i julklapp. Sedan var klockan helt plötsligt jättemycket och vi gick och la oss.

Idag är det ganska lugnt. Sotaren kommer ju, men jag har redan stängt av pannan och ställt fram stegen. Har lite tvätt i maskinen, försöker få rent så att det är gjort innan vi åker till GBG imon. I eftermiddag ska vi till banken och skriva på lånepapper med, så att vi blir av med en massa småkrediter och sådan skit, gött!
Sedan ska vi packa, och sedan blir det fredag! Tjihoo!! :D

Kommentarer
Postat av: Becca

Ja, de va fan inte lätt att gå förbi Gina och INTE ha med sin plånbok :( uscha..aldrig mer :D haha

2010-12-09 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0