Pulkaåkning..

Idag har vi haft en liten umgåsdag. Aimée var på förskolan till halv två, under tiden kom Ela förbi en stund för att dricka te och prata av sig om englandsresan lite. Sedan hurtade jag bort till förskolan med Bums, för att hämta Aimée. Under tiden jag var där och försökte få henne att klä på sig, så kom Becca hem till oss.
När jag kom hem med flickorna igen, så försökte vi hitta Aimées pulka, men den är bortslarvad under all snö :P Becca hade med sig sin pulka, men den hade inget snöre :P Vi åkte bil bort till backen. Väl där inser vi att det faktiskt inte finns någon stig från parkeringen till själva backen som ligger två fotbollsplaner bort. Så vi går. Ungarna med, eftersom vi inte har något snöre att dra pulkan med. Väl framme åker Aimée och Becca några gånger, innan vi äter banan.
 Sedan får jag den brillianta idén att följa spåren från pulkabacken, eftersom jag kan se att de leder till en dörr i stängslet runt fotbollsområdet. Vi går. Jag bär Bums, Becca bär pulka och håller reda på hund och Aimée gnäller efter. Vi kommer fram till dörren. Den är låst :P
 Becca får ta Bums eftersom min arm håller på att falla av, och jag får släpa Aimée resten av vägen ut från fotbollsområdet. När vi sätter oss i bilen har det gått en kvart från det att vi att vi gick från pulkabacken :P 
 
Becca kör oss till ica innan hon skjutsar oss hem. Väl hemma får ungarna varsitt utbrott innan jag börjar med middagen. Varma mackor lyxade vi till det med idag :) Det var gott, och länge sedan sist :)

Nu har Tfan kommit hem och hunnit äta med. Någon av oss ska gå och handla igen, för jag glömde att köpa lättolagom. Sedan har jag ett spinningpass ikväll. Sådan är planen idag.. Låter ganska lagom. Funderar på om jag ska duscha i idrottshallen idag med.. Så varmt och trevligt vatten där jämfört med det barnsäkra alternativet som råder här hemma :P Får se hur det blir...

Kommentarer
Postat av: Becca

Hahaha ;D Alltid lika roligt att umgås :) <3

2010-12-07 @ 21:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0