Är jag tjatig?

:D
Nu har vi varit på banken, fått lånet fixat och allt sånt ordnat. Jag har pratat med mäklaren och lagt bud, allt är klart! Nu skulle mäklaren ringa banken och se när vi kunde träffas, skriva kontrakt och få nycklar. Vi får tillträde med en gång! Med möbler och allt :)

Åååh, det är så roligt! Samtidigt har det gått sjukt fort, vi gick ju bara på visningen för att få huset "ur systemet", men så slutar det så här :P Mäklaren hoppade att banken skulle kunna hålla mötet redan imon (iiiiik!), men jag skulle gissa på måndag-tisdag nån gång...

Aimée och Bums har haft sin faster Marie här under tiden jag var på banken och på ica...
 Nu ringde mäklaren! *här snackar vi direktrapportering!*

På tisdag ska det skrivas kontrakt! Omg!!!!

Jo, iaf, flickorna hade barnvakt. Aimée tömde hela pysselskåpet och målade hela tiden och Bums sov. Som en gris. Marie tyckte att hon var tråkig :P

Måste väcka Bums, annars blir allt alldeles för sent. Måste ringa mamma!! Och, och, och!!! :D

Kommentarer
Postat av: Sofi

Spännande värre! Kom gärna med mer detaljer! Varför ska ni byta? Trött på det gamla? Mer yta? Ska det renoveras??

Många frågor! NYFIKEN!:D

2010-02-05 @ 18:10:45
URL: http://ampernos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0