Bills...

Har betalat räkningar. Inget roligt alls, om jag ska vara helt ärlig. Blääää! Men nu är det gjort iaf. Största problemet just nu, är Aimées vinterjacka. Den hon har nu har börjat släppa i dragkedjan, det är andra vintern hon använder den, så det är inte så konstigt att den börjar bli sliten. Dessutom börjar den bli för trång för henne med, det hjälper ju till. Så, jag måste in till Växjö imon för att köpa ny jacka. Tfan får föra över en slant, för jag har bara en tusenlapp kvar tills lönen kommer... Jag hoppas på rea på Po.P eller Krokodila.
Var tvungen att åka in iaf, för jag måste byta kjolen jag köpte i fredags till en mindre storlek, trevligt värre :) Alltid roligare att få byta ner sig en storlek ;) Tfan ska förmodligen komma hem strax innan tre, så att jag kan åka in utan barn, det underlättar. Saker och ting går mycket fortare då.

Trotsade vad som kändes som en lätt feber igår, och knatade iväg till Ica med Bums innan Aimée skulle hämtas på dagis. Kom på att jag kunde köpa extra blöjor och tvättservetter och ställa i nya huset, så slipper man släpa med det varje gång vi ska dit :) Gick bort till huset och skottade fram infart och trappor. Det syntes knappt att vi skottade i lördags!
När Aimée var hämtat så gick vi tillbaka till huset, Aimée och jag åt lite mellanmål, sedan tittade hon på tv och Bums undersökte hela nedervåningen. Det var ganska skönt att bara vara därborta utan att behöva stressa för att nått skulle göras efteråt. Vi gick hem och mötte Tfan strax innan 16, Bums fick mat, sedan gjorde vi varma mackor till middag.

Jag har fortfarande ont i armarna efter måndagens BodyPump! Igår hade jag i stort sett ingen värk alls. Lite mol i axlarna mitt på dagen bara. Sedan kom det framåt kvällen, och sedan dess har det hållt i sig. Ikväll har jag Zumba, så då kanske det löser upp sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0