Ett litet steg för människan,

men ett stort kliv för Granfjärden! Idag ska vi titta på kök. Det känns stort. Vi behöver komma igång med planerandet lite, inte bara "så kanske?" eller "kanske detta?". Det blir tradigt, och inte blir det nått bestämt heller.

Vi har börjat prata lite om färgerna vi vill ha i huset, försöker få nått vettigt ur Aimée angående hennes rum, men det enda hon får ur sig är "GULT"! :P Hon som aldrig brytt sig om gult innan. Så jag är fruktansvärt opedagogisk och har beslutat att vänta ut henne ;) Hon ska titta på tapeter idag :D

Övrigt att nämna? Kom i säng sent igår, Bums vaknade halv fem och åt välling. Två timmar senare vaknade jag igen, av att Aimée hade "glömt" gå på toa och pinkat i sängen. Här efter är det vattenrestriktioner på kvällarna. Jo, så jag fick sovmorgon till 09:45, det är inte illa för att vara småbarnsmamma :D

Dags att ta sig i kragen och borsta tänderna, på mig själv och iaf ett barn. Så att vi kommer iväg till Inredningsteknik innan han stänger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0