Stora dagen :)

Idag skriver vi kontrakt och får nyckeln till det nya huset :) Det ska bli askalas! ;D Det är så spännande. Jag ska packa ner kameran så att jag kan fota allt kul (och mindre kul) som jag hittar i skåp och lådor, och Aimée har fått oki av personalen att stanna 90 minuter extra, så förhoppningsvis hinner jag snoka lite innan hon ska hämtas. Spännande!!! :D

Igår var vi på föräldragruppen. Äntligen blev det av, sköterskan som håller i det har varit sjuk de senaste gångerna, och tyvärr har vi bara en bvcsköterska här. Men nu blev det av, och vi skulle ha babymassage. Problemet är bara att Bums inte är bebis på det viset längre, så hon gick med på att bli inoljad en smula, sedan knatade hon runt naken på församlingshemmet med mina nycklar i handen :) Det såg roligt ut, men så mycket massage blev det inte :P
Annars hade Bums en trist dag igår. Hon var skrikig och grinig hela dagen, så jag kunde i stort sett inte sätta ner henne på golvet utan att hon ylade. Vissa stunder väntade jag bara på att mina öron skulle börja blöda :P
Hon fick alvedon innan hon somnade för natten, och hon sov hela natten. Sedan vaknade hon idag med feber, så hon har fått en dos alvedon till. Nu har hon pigg och glad, men det är nog mest alvedonen som talar :)

Aimée hade gympa igår, precis som vanligt på måndagar. Under tiden hade jag en timmes spinning, det behövdes efter helgens utsvävningar :) Skönt att röra på sig lite iaf. I vecka 8 är det meningen att Jenny, som håller i spinningen, ska börja med ett pass styrka på måndagkvällen. Det ska bli riktigt kul!

Nu har Bums fått tag i plastinsamlingen :P Knasiga unge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0