Trött...

Bläe. Det har varit så mycket med det "nya" huset denna veckan, att nu när det *typ* löst sig, är jag helt trött i bollen... Satt precis och somnade framför tv:n :P

Har pratat med mamma, och hon och pappa kommer antagligen nån gång under nästa vecka och tittar till huset. Mamma har ju inte sett det mer än på bilder än :P Vi kommer att bjuda in familjen till Nyahuset-fika så fort vi fått nycklarna :)

Bums är odräglig ikväll. Hon sover fortfarande inte, trots att det är en timme efter hennes vanliga sovtid, och det enda hon ägnar sig åt är gallskrik. Underbart. Trött någon?

Så fort hon har dämpat sig ska jag ut på min promenad. Så kanske jag vaknar till :P Sedan ska det komma fler detaljer om huset. Och bilder på nya kjolen. Jackan vill inte fastna på bild, den är grågrön och ljuset vid spegeln suger. Nytt försök imon!

Nu ringde svärmor, så jag vyssar gaphalsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0