Snark.

Jag är så trött! Jobbade igår, steg upp 05:30, för att börja jobba 09:00. Lönt. Dessutom bestämde sig Bums för att käka välling 04:00, vilket iofs Tfan ger, men jag måste ju ändå vakna till, stiga upp, värma och lägga mig igen. När man somnar om vid den tiden är man ju helt kaputt och genomtrött sedan. Jag kom med bussen iaf, och sov nästan hela vägen in till stan. På 06:20turen är det byte i Lenhovda, av alla ställen, och naturligtvis var inte bussen där i fredags, så jag fick stå och frysa med en lång stund. Sedan var det naturligtvis kallt både i Växjö, där jag fick vänta i 20 minuter, vilket inte är så himla farligt ändå, och i Alvesta. Där får jag promenera i 20 minuter för att komma till jobbet. Kallt var det iaf.

Hann nog jobba i 2-3 timmar innan den berömda huvudvärken kom krypandes. Den börjar lite diskret, sedan blir det bara värre och värre under dagen. Innan försökte jag alltid bota den med mat, typ smörgås, te, godis, kakor... Men eftersom jag inte gör sånt längre så fick det mest bli te, vatten och nått knäckebröd. Det funkade inte heller. Det slutade bara med huvudvärk som fick mig att må illa. Najs. Samtidigt som jag ska jobba. Man får mycket gjort under dessa omständigheter, jag lovar :P
Jag får nog prata med min läkare om detta, när jag nu får träffa honom... Huvudvärken och illamåendet gav med sig, ungefär tio minuter efter att lillebror släppt av mig vid stationen i Alvesta. Sedan sov jag hela vägen hem. Trött som fan.

Vaknade vid välling och en stund vid sovvägran, men annars sov jag som en stock. Tfan fick sovmorgon, vilket nu resulterar i att jag är dyngtrött och han är relativt pigg. Jag ska iaf slänga resten av mina chips, borsta tänderna och krypa i säng. Nu orkar jag inte mer. Huvudet snurrar och synen har svårt att fokusera... Snark igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0