Besök!

Mamma och pappa kom hit. De hade med sig ungarnas studsmatta, men det har spöregnat hela dagen så det har inte gått att montera den...
 Tfan bakade snabb fruktpaj och frallor, så de fick lite pajfika under tiden de var här.
Vi var borta på loppisen, mamma föll för ett slagbord som hon övertygade sig själv om att hon inte behövde :) Osså tittade hon på 26 delar av en Gustavsbergs servis, som hon fick av mig i försenad födelsedagspresent. Egentligen hade hon nog velat ha den antika barnvagnen, med porslinhandtag och jättestora hjul, men den kostade 1200kr, trots att den var nedsatt, och så givmild presentbudget har inte jag :) Möjligtvis till mig själv ;)

Vi visade upp köket, och vårt sovrum, det är väl de rummen som är i stort sett klara. Bums och Aimée fick frispel, som vanligt när det kommer folk, och förde ett satans liv tills mamma och pappa åkte igen.

Känner mig lite chipssugen ikväll, men Ica stängde för 3½ timme sedan, så det är ett bekymmer jag inte behöver bry mig om :)

Har invigt mina Ewa i Walla-byxor idag. De är härliga! Fast om man har dem på sig i motvind, är det risk att man får sig en flygtur. Det är massor av tyg i dem. De är vida från början, sedan är det två kilar med massor av extra tyg, i varje ben, så byxbenen blir nästan till en kjol... Sköna iaf.

Nu ska jag lägga Aimée. Det är mycket ståhej omkring henne idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0