Duktig tjej...

Jag har varit hemma med Bums idag. Tfan och Aimée var i Växjö och storhandlade med Svärmor och Lasse. Bums sov till halv elva, då jag väckte henne :P Det är hårt att vara småbarnsförälder :D
 Vi tog det lugnt under dagen. Gick till ica en vända, i regnet. Sedan blandade jag till min egen GImüsli, som himla god märkte jag när Bums och jag tog mellanmål.
Innan mellanmålet dök Tfans syster upp med man och dotter, så vi fick lite umgås en stund.

Lagom till att vi ätit fick jag sms från Becca om promenad, så jag packade ner Bums i vagnen och gav mig ut. Det är skönt att komma ut och gå igen. Och allra bäst är det att få gå ut utan barnen:P Att bara få vara tjej en stund är guld värt.

Ikväll fick jag stora rensarrycket, och började röja runt i köket. All disk hamnade där den skulle, jag sorterade lite i skafferiet, fick undan sånt som var utgånget och packade godsaker och alla mina nyttiga GIingredienser i varsin gammal plåtburk. Sedan sorterade jag insamlingen som vi ska gå med imon med. Sedan satte jag mig framför tv:n med min vantstickning. Nu är Tfan vantar äntligen färdiga :D Det har tagit knappt två veckor tror jag. Har stickat de vantarna innan, så denna gången flöt det på, det kändes som om jag visste vad jag pysslade med iaf :)

Imon åker min promenadkompis iväg över helgen, så jag får väl släpa ut familjen på promenad :) Sist gick det riktigt bra, Aimée var lugn hela promenaden, fast att vi inte hade mutat henne särskilt mycket :)

Det börjar bli duschdags. Var trött på förmiddagen, och det var nog lika bra att jag inte duschade då :P Klibbigt och regnigt samtidigt är inte härligt kombination...

Idag, ingen förändring på vågen, men sammanlagt -7cm runt midjan på 12 dagar :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Duktiga du!



Visa mig den där Gi-dieten. Låter kanon!

2010-07-30 @ 00:26:16
URL: http://mariasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0