Sista dagen i gamla huset!

Det blev ändrade planer imorse. Halv tio ringde svägerskan, efter att ha pratat en stund insåg vi att vi behöver flytta... Idag! Jag har packat som en galning hela dagen, hann med att gå till ica med ungarna, se på när de badade i poolen.. Nja, iofs så bajsade Bums mest i poolen :P Bums har fått sin vila och jag har stressat, och stressat lite till...

Köket är nästan färdigpackat, fick plocka ur den färdiga disken, torka av den och packa ner den i lådor :P Skafferiet är tomt, och jag har lagt fram det som behövs till middagen. Det blir Bullens korv med bröd. Lagom mycket disk :)
 Bums rum är packat, så när som på skötbordet, det måste skruvas ner från väggen. Aimées rum är packat. Våra sängar är avbäddade, täcken och kuddar packade. Leksakerna är packade allihop. Alla jackor och tröjor i hallen är packade.

Har skor, badrum, gardiner, tvätt, lampor och blommor kvar. Osså alla sängar som måste skruvas isär. Och allt nödvändigt småplock som måste med, men som man inte kan packa förrän man går ut genom dörren typ :)

Nu ska jag börja med maten! Och ta lite bilder på kaoset som råder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0