Tjoho för mig.

Goddag! Jag har gått på GIdiet i 11 dagar och gått ner 2,2kg och 5,5 cm om midjan. Detta trots att jag faktiskt unnade mig både chips och choklad i helgen. Jag är nöjd. Glad, t.o.m, skulle man kunna säga.
 Idag har jag gått två promenader. En med Tfan och barnen mitt på dagen, efter världens längsta sovmorgon till 10:45 :) Sedan en prommis till med Becca och Dita vid sex. Gött att ha någon att gå med, trots att det råkade regna :)

Imon ska Tfan och Aimée till Växjö med Svärmor och hennes Lasse, för att storhandla. Vi behöver desperat en torkställning till, för här har vi inga torklinor i källarn, som vi hade på Ängö. Dessutom tror jag inte att vi vill ha det heller, eftersom vi har lite problem med fukt där nere. Just nu ser det ut som om det rinner in vatten i hörnet på baksidan, där en av stuprännorna går ner. Får se om Tfan kanske hittar någon bra lösning när han är i stan imon. Vattnet behöver helt klart ledas bort på något vis....

Nu har jag betalat räkningar och stickat på Tfans vantar. De är nästan färdiga nu, bara avmaskningen som är lite klurig, osså tummen, fast den går snabbt...

Snart ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0