Mitt i skiten.

Jorå. Vi är mitt i packning/renovering. Härligt värre. Egentligen är det skitkul, det är bara det att det länge har känts som om vi inte kommer någonstanns. Fast nu börjar det äntligen röra på sig för vår del. Igår tvättade jag stommar, lister och foder i köket, sedan släpade jag ut skräp i garaget. När Tfan kom hem från jobbet, åt han middag. Sedan gick han bort till Postgatan för att ta emot vitvaror (iiiiih!) och måla första vändan med väggfärgen i köket. När han kom hem skulle barnen gå och lägga sig, sedan var det min tur att ge mig iväg. Jag målade första lagret med den grå golvfärgen i köket. Grundfärgen fick jag dit dagen innan dess.
Kl 21:46 var jag färdig och gick hemåt igen.

Idag ska jag inte renovera något. Jag ska rensa i långgarderoben bakom Aimées rum, och packa det som är där inne. Sedan ska jag försöka ta det lite lugnt.

Nu är det dags för toalettrutinen med ungarna, sedan dagislämning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0