Hemma igen.

Jag har jobbat. Åkte lördagförmiddag och kom hem strax innan tre idag. Härligt värre. Lite för lite sömn på jobbet inatt med.
Ungarna är i säng, Bums har sedan typ en vecka tillbaka börjat somna själv, utan vyss och vaggning :) Gött.

I fredags åkte Aimée med kusinen Cayenne till deras farmor för två dagars konstant lek och en natts övernattning. Det hade gått bra, och tjejerna hade t.o.m gått och lagt sig själva, innan tio! Hon hade kommit hem runt fem på lördageftermiddag, glad, trött och förkyld :P Tfan hade fått lägga henne redan 19:15, sedan hade han hela kvällen alldeles för sig själv. Mycket tv blir det :P

När jag kom hem från jobbet började Tfan med middagen. Jag hade fullt upp med att försöka förlösa mig själv från två barn som hade växt fast på mig :P Efter middagen packade vi ihop oss och gick bort till Postgatan. Rev ner lite innertak i köket och fikade bullar som Aimée bakat hos farmor.

Nu ska vi såsa vid tv:n, jag ska kanske sticka några varv, sedan ska vi väl sova. Imon jobbar Tfan, och vi andra har inget att göra innan middagslagningen... Det är barngympa för Aimée, om hon är frisk nog. Jag ska på spinning och bodypump. Härligt värre :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej hopp!



NU har jag hittat en übergammal version av Photoshop, vilket innebär att jag kan börja lite lätt med designen till denna bloggen :)



Enda problemet är att bilderna jag fick av dig inte fungerar att använda, de blir inte bra när man gör om dem i olika skalor osv., så därför tänkte jag leta andra bilder till designen. Men då är min fråga; något speciellt du vill ha med? Blommor? Garnnystan? Tekoppar? Alltså något som du tycker symboliserar dig och ditt liv? Ge gärna lite olika förslag så får vi se vad jag kan hitta :)



Och sen lite angående färg, vill du ha din blogg mörk eller ljus? Bara jag får veta det ska jag nog kunna snickra klart allt under nästa vecka :)



Kram!

2010-03-17 @ 20:35:19
URL: http://mikaelamittilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0