Jag blir galen!!!

Åååh! Vill ha jackan jag visade här igår, men i färgen military, vilket verkar fulltständigt omöjligt i min storlek. Fan. Då står valet mellan Powder *som på bilden* och Almost Black *ljussvart/mörkgrå, choose a favorite*... Powder hade ju varit trevligt ifall det inte hade varit så att jag hämtar på dagis, blir kramad av smutsiga barn, släpar vagn upp och ner på buss, knäpper fast ungar i skitiga bilar och äter glass... Osså med ungar... Så, kan vi utesluta den färgen då kanske? Men. Svart. Hur kul är det då? Åååh.
Jag kommer att välja Powder och jag kommer att hata mig själv varje gång jackan måste tvättas. Whyy, whyyy?!
Sicka i-landsproblem... ;)

Jo, det finns massor mer fint från OM´s vårkollektion, men humm? Min plånbok tycker inte om vårkollektionen :D

Bums fick två sprutor igår, varav den ena tydligen är den nya, svidiga sprutan. Den tyckte Bums inte om. Jag fick hålla henne så hårt jag bara kunde, armar och ben. Sedan fick bvcsköterskan hålla ordentligt i det benet hon gav sprutan i. Bums var inte lycklig. Hon firade resten av dagen med att gallskrika. Jag misstänker att hon hade ont i benet, och att hon blev lite hänging av vaccinet. Tfan nattade henne när jag hade gått till Zumban, och då hade hon somnat som vanligt. Idag har hon bajsat ifatt två dagars bajsstrejk, så ni kan ju gissa vad jag pysslar med.. :P
Just nu sover hon och jag ska väl... Sticka lite kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0