Va fan!

Nu är det så där långt mellan inläggen igen! Skärpning!

Idag är det iaf supernajs väder. Bums och jag lämnade Aimée på dagis vid halv nio, sen gick vi runt Rås och Bums somnade som vanligt i vagnen. Sedan var vi inne på Ica, och träffade herr busschaufför. Hade sällskap av honom fram till Folkets hus, sedan gick jag typ tio meter innan jag träffade en tjej från Zumban, som var ute och gick med sin hund.. Stod och pratade en lång stund, jag tror faktiskt att det gick en hel timme där på trottoaren :P Det är kul med nya bekantskaper :)

Igår var jag på Core och Zumba :P Jobbigt. Jag och min dansgranne (samma tjej som med hunden) höll på att avlida flera gånger... De långsamma låtarna tycks ha försvunnit?!
Iaf, så gjorde det en massa utfall på Core, och balansövningar, och det gillade tydligen inte mina knän för de är helt sega idag... Well, well, det går väl över..

Jag hade ju tänkt skriva en massa spännande här... Men Bums behöver ny blöja :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0