Cause and effect.

Vad jag glömde berätta om gårdagen, var att efter ett stående Corepass och Zumba så var min tumör på lilltån alldeles röd och öm :( Synd om mig! Ojjade mig över denna tå hela kvällen. Idag har den varit ganska oki, tills Bums och jag skulle klä på oss för att gå och handla och hämta Aimée på förskolan. Då bankar jag i samma lilltå i Aimées stokkestol. Aj som fan! Så nu går jag här med min svedda tumör.
 
Dagen har i övrgit inte utvecklat sig riktigt som man kunde ha önskat. Ela fastnade i Stockholm, kom med tåg hemåt, så enligt beräkningarna så hann hon med bussen från stan 14:10, vilket jag hoppas för hennes skull. Annars hade hon fått åka hem 15:35, eller vänta på att jag skulle komma in till stan 17:20... Vet inte om mobilen har lagt av för henne igen, för nu har jag inte fått svar på ett tag. Som sista utväg föreslog jag ett enkelt besök på den lokala pizzan, vad som helst för att denna dag inte ska bli helt bortkastad :P Återstår att se om hon är på humör på någonting annat än att ligga i soffan när jag får kontakt med henne igen :)

Nu ska jag och min onda tå sätta mig hos ungarna och titta på Fåret Shaun. Sedan ska jag laga middag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0