Dagen efter :)

Hade en mysig födelsedag. Unnade mig fralla till mellanmål, med skagenröra på t.o.m :)
Aimée var ute och lekte med grannpojken mittemot, grillade och åt korv, kom hem alldeles genomglad. Tfan letade fram undangömda presenter. Jag fick världens godaste te (favoritpresent i repris) och ett presentkort på I Robe You. Supernajs :)
 Medans Aimée var ute åt Bums middag, sedan när alla var inne och hade samlat sig så åt vi lite glasstårta för att fira mig.
Ungarna gick och la sig lite senare än vanligt, men när de väl var i säng skyndade jag bort till pizzan för att möta upp Becca och Jesper. Vi hämtade mat och åkte hem hit, där vi åt och umgicks några timmar. Himla roligt och trevligt, alldeles lagom en födelsedag :)

Idag ska jag se till så att inte ungarna sliter håret av varandra. Aimée har redan blivit av med fredagsgodiset, för hon har bråkat och skrikit sedan 9 imorse. Snark. Detta kommer att bli en lååång dag. Jag blir nog tvungen att gå på spinning i eftermiddag om jag ska överleva denna dagen.

Slutat röka har jag gjort med. Det var dags tyckte jag. Idag är jag väl mindre säker på min sak :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0