Födelsedagen!

Jahupp, då var man hela 27 år gammal :) Ingen större skillnad mot igår faktiskt...

Igår var det en helt vanlig onsdag. Tfan jobbade, och jag umgicks med barnen. När vi hade ätit middag kom Jesper förbi på lite umgås, sedan bytte jag om och gick på mitt zumbapass. Skippade coren igår, för min mage bråkade lite md mig. På zumban bestämde vi vilken låt vi ska dansa till på uppvisningen på söndag, och gick igenom den ordentligt. Det ser ganska fattigt ut på antalet medverkande tyvärr, men vi blir så många vi blir helt enkelt. Det ska bli kul iaf.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Ta det lugnt med Bums, hämta på förskolan och handla lite. Hitta på någon middag och se vad Tfan har hittat på till mig :) Nyfiken!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0