Gaaah!

Jävla vågjävel till att stå stilla!!! Jag blir så trött.
Dessutom är min mage i obalans idag. Mens på g, antar jag, magen brukar trilskas då. Himla najs, jag som ska ut på äventyr idag :P
Vid tolv kommer mamma för att passa Aimée, eller kanske båda barnen, får se. Sedan vid ett kommer min moster, och vi ska till Lessebo för att gå på loppis :) Det ska bli väldans trevligt.
När jag kommer hem igen, så ska jag antagligen följa med Becca till Kalmar, för att hålla henne sällskap när hon ska får sitt silver i näsan undersökt :) Det ska bli skönt med några barnlediga timmar så här på höstlovet.

Aimée har stigit upp strax efter att Tfan gått till jobbet, hela veckan nu. Kl 07:00 motsvarar det. Normalt sett måste jag väcka henne när hon ska till förskolan, men det är ju onödigt att sova bort sitt lov. Hon spenderar hellre lovet i tvsoffan :P
De senaste dagarna har faktiskt jag med gått upp i vettig tid, runt åtta. Har hunnit sitta lite vid symaskinen innan Bums har vaknat, så nu finns det större chans att jag faktiskt blir klar med kalaskläderna till helgens kalas :) Har bara fåll och tryckknappar kvar på Bums klänning, sedan har båda barnen varsin outfit.

Nu borde jag verkligen klä på mig. Och göra mig iordning, så att jag slipper grejja med det när mamma och moster har kommit :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0