Höstlov

Efter en veckans sjukdomar är det dags för en veckas höstlov. Vilken tur att jag har min träning om kvällarna, annars hade jag nog avlidit av tristess. Eller, inte för att det är tråkigt med ungarna, bara... enformigt. Fast det blir väl vad man gör det till egentligen, synd bara att det är helvetiska november, vilket betyder att jag inte har någon lust till något alls.
Dessutom har jag svårt att se nått kul i allt jag gör. Även om jag vet att jag ska göra nått skoj i eftermiddag, så är jag sjukt uttråkad fram tills det är dags, sedan helt sjukt uttråkibakis efteråt.. Dessutom känner jag mig ju som världens trevligaste människa, som varken ha lust eller ork att umgås. Tills det verkligen blir dags, då har jag lust, jag har jättekul och glömmer bort november helt och hållet. Tills jag är tillbaka i vardagen igen.
Tack gode gud att det bara är en månad. Tänk när jag mådde så här hela tiden, fy fan.

Igår var iaf Becca här en liten stund mitt på dagen, för en kopp kaffe och lite skitsnack. På eftermiddagen lagade jag middag, sedan kom Tfan hem, vi åt, jag gick och tränade och avslutade kvällen med att tvätta och sy lite grann.
 Idag kommer antagligen Becca förbi igen, denna gången med Jesper, och efter middagen. Hoppas att det inte trasslar ihop sig med spinningen, men det ska väl inte vara nått problem.

I övrigt så står vågen stilla, det kan väl vara ännu en anledning till det dåliga humöret. Så nu har jag utsett november till en fuskfri månad. Jag hade ju hoppats att jag skulle vara klar med min viktnedgång till jul, men med den senaste tidens slarv så ser det inte så lovande ut... Dags att ta sig i kragen.

Kommentarer
Postat av: Beccaa

Ja, de ryktas om de :P haha.. Ja, vi kommer väl efter fem ngn gång..? När börjar din spinning??

2010-11-02 @ 10:43:50
Postat av: heltgalen

jag har int råd att träna dom roligaste längre :( du kommer nog fan klara det galant till jul. du och becca är min inspiration: att man visst kan!

/malin

2010-11-02 @ 10:55:12
URL: http://kaffetjackad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0